Liity seuraan

Jäsenmaksut vuodelle 2024:

• Jäsenmaksu 15€

Maksaminen

Jäsenmaksu maksetaan Oulun Akvaarioseura ry:n tilille (FI98 5740 9220 0244 39).
Vuonna 2024 maksetaan jäsenmaksu viitteellä 5995.

Huom!

Lisäkulujen välttämiseksi pyydämme käyttämään viitettä, jotta maksusi kohdistuu oikein!!! Älä lisää viestiä maksun viestikenttään!

Jäsenmaksu kirjautuu sen vuoden jäsenmaksuksi jonka aikana se maksetaan.

Jäsenmaksun maksettuasi lähetä kopio kuitista (esim puhelimella kuva) sähköpostilla rahastonhoitajan sähköpostiin, oas.rahastonhoitaja@gmail.com. Sen jälkeen voit tehdä liittymispyynnön suljettuun facebook ryhmään TÄÄLTÄ.

Nimi ja sähköpostiosoite ovat ainoat tiedot joita keräämme jäsenrekisteriin ja niiden pohjalta luodaan myös jäsenille käyttäjätunnukset sivustolle.

Mikäli esiinnyt eri nimellä facebookissa kuin mitä todellisuudessa olet, ilmoitathan asiasta tuossa samassa sähköpostissa, sillä muutoin emme pysty hyväksyä facebook ryhmään mukaan.

FaceBookissa OAS ry -suljettu ryhmä on tarkoitettu vain jäsenmaksun maksaneille jäsenille.

Tällä sivustolla on kirpputori jossa voi ilmoitella kunhan on ensin saanut tunnukset sivuille, lukemaan pääsee ilman tunnuksiakin. Sivustolla on muutakin vain jäsenille tarkoitettua informaatiota ja se on suojattu salasanalla.