Akvaarioseuran syyskokous pidettiin La 14.10.2023.

Kokouksessa valittiin uusi hallitus joka aloittaa toiminnan heti.

Uusi hallitus:

Puheenjohtaja – Sanni Kemppainen

Varapuheenjohtajaa – Kirsi Koutuaniemi

Rahastonhoitaja – Hannu Karjainen

Hallituksen jäsenet:

Päivi Prokkola-Karjalainen, Sani Komulainen, Anu Hentinen ja Mika Malila

Oulun akvaarioseuran syyskokous.

Tervetuloa syyskokoukseen la 14.10.klo 16.00.

Kutsu Oulun Akvaarioseuran syyskokoukseen la 14.10. klo 16.00 alkaen

• Lehto neukkari, osoite Voimatie 6 (rappu B, 3.krs), Kempele
  • tarjolla kahvia ja nisua, muuta virvoketta
    Kokouksessa käsiteltävät asiat:
  • Kokouksen avaus
  • Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, 2 pöytäkirjan tarkastajaa ja 2 äänten laskijaa
  • Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  • Valitaan uusi hallitus, joka astuu voimaan heti ja on myös seuraavan vuoden hallitus;
    puheenjohtaja, varapuheenjohtaja + 4-6 jäsentä
  • keskustelua edellisen hallituksen kaatumisesta
  • Vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio seuraavalle vuodelle
  • huom. Tietomaan altaan huoltotulojen loppuminen
  • Määrätään jäsen- ja liittymismaksun suuruus
  • Valitaan yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa
  • Muuta esille tulevaa
  • Kokouksen päättäminen n.17:30

Vuosikokous ja kesäjuhlat

LAUANTAINA 1. HEINÄKUUTA 2023 KLO KLO 17.00

Vuosikokous ja kesäjuhlat

Imarretie 5, 90580 Oulu

Vuosikokous aloitetaan klo. 18.00. Tulkaa mielellään ennen sitä, ettei kokous veny 🙂

Tämän jälkeen voidaan grillata ja chillata. Pihasta löytyy grilli, katettu terassi ja grillikota. Sadekkaan ei siis haittaa. Puusaunaankin pääsee. Huom: Talossa kissoja, että jos on allerginen, niin lääkkeet matkaan.

Jäsentapaaminen Aquatallissa.

Tervetuloa kuukausittaiseen jäsentapaamiseen Kempeleeseen Aquatalli in sunnuntaina 19.2.2023 klo 12-16 !

Luvassa rentoa seuraa ja OAS:n edustaja paikalla kertomassa lisää toiminnastamme. Juha lupasi keittää kahvet sekä esitellä uutuuksia kaupalla, ja saattaapa siellä olla myös jotain hyviä tarjouksiakin!

Tule ja näe! 😉

Osoite on siis Rautiontie 11, 90440 Kempele.

Mukavaa alkavaa vuotta 2023, seuran jäsenille.

Syyskokouksessa päätettiin, että järjestetään tapaamisia joka kuukausi tänä vuonna. Ensimmäinen tapaaminen on Muskettikoirassa 21.1. Tapaamisesta tulee lisää infoa myöhemmin.

Jäsenmaksu on tänä vuonna jokaiselta jäseneltä 10€. Tämä helpottaa kirjanpitoa ja jäsenrekisterin pitämistä. Jäsenmaksun maksaminen toimii kuten ennenkin. Kuva kuitista oas.rahastonhoitaja@gmail.com

Kaikkien ennen 15.1 maksaneiden kesken arvotaan 40€ lahjakortti. Voittaja saa valita ottaako lahjakortin Muskettiin vai Aquatalliin.

Tietomaan altaan huollot jatkuu. Sisältää 2 käyntiä kuukaudesta ja siitä saa 40€ lahjakortin. Pyritään ilmoittelemaan, kun joku on menossa huoltoa tekemään, jos haluat mennä opettelemaan. Laitetaan uusi huoltokalenteri tässä kun joudetaan.

Syyskokouksen pöytäkirja julkaistaan tiedostoihin.

Jos jollakulla on joskus hetki aikaa ja on ottanut kuvia kaloistaan tai akvaarioistaan, niin otan mielelläni vastaan julkaisuja varten. Itsellänihän on kuvat vuosilta ennen kivikautea eli aika suttua. Kuvia voi lähettää heidiriika@gmail.com

Pistäkäähän myös tulemaan toiveita hallitukselle, mikä se voisi olla mukavaa yhteistä tekemistä tälle vuodelle. 😊