Esittely

Oulun Akvaarioseura ry on aktiivinen akvaarioharrastajien kohtaamispaikka, johon myös Sinä olet tervetullut.

Seuralla on kuukausittain jäsenistölle erikseen sovittuna ajankohtana joko kokous tai tapaaminen. Kokous-/tapaamispaikkoina on yleensä joku yhteistyökumppaneistamme tai muu erikseen sovittu sopiva paikka. Kokouksissa ja tapaamisissa vaihdetaan kuulumisia, kaloja ja kasveja sekä on mahdollista ostaa kalanruokaa seuran varastosta. Tapaamisissa voi myös olla erilaisia teemoja, esittelyitä yms. Näistä tapaamisista ja kokouksista ilmoitamme omassa suljetussa FB-ryhmässämme ja nettisivillamme.

Jäsenmaksua vastaan pääset mukaan seuran toimintaan. Tämän jälkeen sinun ei tarvitse enää miettiä mistä saisit halvalla (no okei, ilmaiseksi) kasveja, tai mistä löytyy juuri nyt parhaimmat monnit Oulun seudulta. Lisäksi on mahdollista vaihtaa tai ostaa koralleja merivesiharrastajilta. Jäsenmaksun maksaminen antaa sinulle jäsenkortin, jolla saat alennukset yhteistyökumppaneiltamme. Lisäksi jäsenmaksu oikeuttaa lainaamaan seuran omaisuutta, kuten imukuppeja akvaarion siirtoa varten ja kirjastomme kirjoja.

Jäsenmaksun maksettuasi voit liittyä myös facebook -ryhmään sekä foorumille, joissa seuran jäsenet päivystävät herkeämättä.
Tämän jälkeen voitkin todeta että harva asia on helpompaa kuin Oulun akvaarioseuran toimintaan mukaan tuleminen. Riittää kun otat itseäsi niskasta kiinni, ja tulet seuraavaan seuran tapaamiseen (eikä sekään ole pakollista).