Seuran imukuppien lainaus

Seuran imukupit on tarkoitettu akvaarioiden siirtoon. Imukuppeja on käsiteltävä huolellisesti.
Mikäli havaitset imukupeissa jotain vaurioita ilmoita siitä seuran rahastonhoitajalle ja jätä jonkinlainen lappu kyseisen imukupin säilytyslaatikkoon selostuksen kera millainen vaurio kyseisessä imukupissa on. Tämä siksi ettei kenellekään sattuisi ylimääräisiä haavereita akvaariota siirrellessä.

Seuran imukupit (6kpl) säilytetään Eläintarvike Muskettikoirassa, Haaransuontie 10, 90240 Oulu.
Jäsenet voivat niitä lainata (ilmoitettava asiasta seuran sähköpostiin) ja palauttaa Muskettikoiran aukioloaikoina tai suoraan toiselle seuralaiselle jos sillä on voimassaoleva varaus joka alkaa oman varauksen päättyessä, kunhan on ensin ilmoittanut varauksensa jottei tulisi päällekkäisyyksiä. Imukuppeja saa lainata vain seuraan kuuluvat.

Imukuppeja ei ole tarkoitettu seuraan kuulumattomien käyttöön, eikä niitä vuokrata.